söndag 18 september 2011

Scrap med systerdottern

I fredags kom min söta systerdotter Johanna, syrran kom in till stan och lämna henne så vi kunde gå på Mimas o shoppa. Innan vi åkte hem så tog vi en fika hos dottern, känns lite annorlunda. I torsdags flyttade hon hemifrån, är lite kluven i mitt mammahjärta. Man vill uppfostra självgående barn men när de flyttar tycker man de kan bo hemma ett tag till ;))
Fredagskvällen blev en mys och fixakväll inför lördagens scrappdag. Johanna har aldrig gjort LO så vi gjorde efter samma skiss: här har vi resultaten..
Vi utgick ifrån samma skiss men gjorde på lite olika sätt, när jag skulle lyfta dem för fotografering hade Johanna glömt limma fast 2011 så här fick det bli 201...nu har vi stansat ut en 1-a till så det blir rätt.  Min LO ska in i sonens album och bilderna är ifrån en underbar kväll i stugan då vi gick ner till havet och åt räkor...svensk lyx.
Här har vi nästa LO, här fick Johanna prova på att maska och det var kul. Dessa var mer lika än de ovan, min text i cirkeln kommer...ska vara datumet på konfirmationen.
Vilken härlig dag vi hade, tur man har syskonbarn o pyssla med.

Ha en fortsatt trevlig söndag hälsar
Angela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar