fredag 2 december 2011

Bröllopskort

Oj nu var det längesedan jag la in något på bloggen, jag har inte varit overksam men varit slarvig på att lägga in. Jag har gjort många ljus som ni inte får se eftersom jag glömt ta foto innan de levererats. Vi har också renoverat vårt vardagsrum så tiden har varit knapp för bloggen.
Fick en beställning på ett bröllopskort som skulle gå i vitt och silver.  Enkelt tänkte jag men efter besök i 3 scrapaffärer ändrade jag inställning för de hade inget i silver. Tur det finns vita papper och silverstämplar.
Vacker bröllopsstämpel som fick bli embossad i silever.
Hittade även lite silverblad, glashjärtan och små vita blommor,  pappret under har jag stämplat med en bröllopsstämpel.
Inuti.
Några embossade fjärilar, verkligen effektfullt i silver.
Usch så dåligt ljus, ljuset är kritvitt och det stämplade går i silver.
 Ha en fortsatt bra dag hälsar
Angela

2 kommentarer: