söndag 27 mars 2011

Hemma från mässan!!

Idag körde jag och Anna till Helsingborg för att besöka Scrapmässan, alltid lika kul. Den var mindre än vad vi hade väntat oss men de som var där hade mycket sortiment. Bla en för oss ny butik som ligger i Göteborg, de hade mycket bra priser på sitt sortiment.
Dagens inköp, mest glad är jag för det nya punch-systemet Tonic Studios. Givetvis finns det massor att köpa men priset var toppen! Hittade också fina Maja-papper för 9 kr st, men eftersom jag väntar på papper från utförsäljningen i Malmö tog jag bara precis de jag behövde. Det gick att köpa bara några få...ska komma ihåg detta ;) Sen blev det några stämplar, tejp, falsben, embossingpulver, brads, stora öljetter, små knappar, blå blommor och en perforator kniv.

Hittade små små knappar. 

Dessa brad´sen har jag inte sett förut, fiffigt om man inte vill sätta en öljett.

Ha en härlig kväll hälsar Angela 

1 kommentar:

  1. Visst är det roligt att gå på mässor.
    Du fick köpt en del ser jag.
    Super söt barnvagn du har gjort.
    Kram Elin

    SvaraRadera