söndag 13 februari 2011

En LO från Alexandras konfirmation

Här kommer min första Lo i denna blogg, äntligen är jag färdig med Alexandras album från hennes konfirmation i maj 2008. Jag har gjort den i 8 x 8, gillar de små formaten bättre.
Jag har utgått ifrån den här skissen som är av väldigt dålig kvalite, det är många år sedan jag hittade den på webben så någon adress har jag inte denna gång. Ska bli annorlunda nästa gång, lovar det.
Den här passade bra eftersom det var många kort som fick beskäras till mindre storlek, man är ju ingen mästerfotograf så det blir mycket runt omkring :) Nu har jag lärt mig att beskära korten så framöver ska det bli bättre.
Så här blev resultatet på när vi sitter ute under våra hängbjörkar och äter, det enda som saknas är titlen. Jag tycker det är de svåraste på hela Lo´n, men den kommer så småningom.
Hej då, nu blir det en promedad i det fina vädret. Önskar bara att tempen hade varit som på Lo´n!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar