tisdag 15 februari 2011

LO till 6 x 6 album

Äntligen har jag börjat på albumet som följer Anders, mannen i mitt liv,  när han renoverar en Mg´b. Den blev färdig för 1 år sedan och renoveringen började för 3 år sedan, men vissa saker ska mogna in. Jag har bestämt att använda spillbitar till detta album eftersom det är så små sidor, känns som ett bra sätt att bli av med en del.  Har planerat fotona därefter och beställt de i mindre format.

Här hjälper dottern till, sonen vägrar gå ut i garaget. 


Här får ni se mannen i mitt liv, det här är hans spa-avdeling :)
Skriver inte så mycket om hur jag har gjort varje LO för det ser  ni ju. Blev nöjd med alla 4 så nu är det bara resten kvar!  Ha det bra där ute.  Angela

2 kommentarer:

  1. Tack för att du kommenterade hos mej! Då hittade jag ju hit till dej.

    Och vilken fin LO du har gjort här! Gillar den jättemycket!

    SvaraRadera