måndag 21 februari 2011

Min första Månadsutmaning

Hade inte tänkt göra det men någon gång ska ju vara den första, när jag läst utmaningen och skulle göra  Lo´n i vårt Mg Midget album så bara passade det perfekt för utmaningen:"Vår bästa tid är nu"


Här är vi på första turen 2010, det var ett rally med ABB där min man arbetade då. Det är så underbart att vara ute och köra i gamla bilar, blir lite mer jordnära än i nyare! Albumet är i storlek 6 x 8, enda nackdelen är att det är fasta sidor. Det blir lite svårt att göra högersidan eftersom den hela tiden vill stänga sig, så 3-d lacken höll på att förstöras ett antal gånger.
Texten i pappret fick bli titlen eftersom den säger så mycket och  är lite mitt motto i livet!

2 kommentarer:

  1. Superfin blogg !!!
    Ditt motto är toppen, det kommer jag att sno ;-)
    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Vad fin den blev! Och så många fina dekorationer, får titta närmare på detta i verkligheten. Lycka till med utmaningen! Kram Anna

    SvaraRadera