söndag 29 januari 2012

Idag blev 2 LO färdiga

Idag blev 2 LO färdiga till renoveringsalbumet av MgB´n, tänk att bilen sett ut på detta vis. Det är så kul med 6x6 album eftersom det går så kvickt att göra en LO:
Tyckte att bilderna var rätt så grå o trista i färgen därav valet på papper, kändes rätt dystert att göra 2 grå LO så jag fick pigga upp denna med lite gröna blommor...matchar fint med gräsmattan.
Här provade jag att embossa utan embossingplatta, stansade ut lite bilar och la under pappret och sedan körde genom BigShoten...blev precis som när man använder en sådan där plastembossing. Tog sedan distressen och körde försiktigt över för att konturerna skulle synas lite mer. Fick också användning av min nya staketstans, saknar något att sätta på staketet bara men det får komma när jag kommer på något passande.
Ha en fortsatt skön söndagskväll
hälsar Angela

2 kommentarer:

  1. Läckra LO:ns

    Kul att du vill vara med på min bloggcandy.
    Lycka till

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Läckert med embossingen, verkligen snygg effekt!
    Kul att du hänger på min "inflyttningsfest"
    Ha det bra och Lycka till!

    SvaraRadera