fredag 13 januari 2012

Resväska

Imorgon skall vi på en avskedsfest till en tjej som ska flytta till USA samtidigt som det är 20-årsfest. Funderade länga på vad jag skulle köpa och vad det skulle bli för kort, fick tips av mamman vad vi kunde köpa och sen var det bara kortet kvar. Tittade runt på lite olika bloggar och hittade en ny utmaning hos Gurkiss, du hittar mallen här (skrolla nedåt på sidan för den kommer lite längre ner). Denna resväska har inte samma mått som Gurkiss utan jag gjorde utifrån vad jag skulle lägga inuti.
Vad passar bättre än en resväska med Amerikanska flaggan på. Hade sådan tur att Maja Design hade papper som var perfekta till det, deras papper är så lovely! 
När det är saker i en sådan här stor väska blir det svårt att få den stängd, hjärnan fick jobba en stund sen kom jag på en lysande ide..finns säkert fler men det vad var jag kom på. Har ni tips kom gärna  med dem.

Glömde sätta brad´sen igenom så lyfta denna resväska i handtagen går INTE.
Klädde den med ett tunnare papper, både för att den skulle se bättre ut samt att den skulle hålla ihop bättre.

Ha en fortsatt trevlig fredagskväll
önskar Angela



1 kommentar:

  1. Super snygg resväska du gjort :)
    Kul att du ville prova :)

    Ha de gott.
    Kram Gurkiss

    SvaraRadera