fredag 1 april 2011

Ett nytt kort växte fram hos Mimas igår.

I förrgår var det träff hos Mimas, lika trevligt som vanligt. Jag hade inga direkta planer utan hade med lite av varje, men inget blev färdigt så när tid och lust finns så är det många alster som blir klara. Idag gjorde jag färdigt det här kortet med en söt Magnolia, vet inte riktigt vad vikningen heter. 
Gillar verkligen de här Maja-papperna, har köpt många olika sorter så de lär ni få se mer av.



Någon som vet vad vikningen heter?
Ha en skön helg hälsar Angela

3 kommentarer:

  1. ÅÅåh så fint kort!!!
    Tyvärr vet jag inte vad vikningen heter...

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag vet att det heter trappstegskort men jag har inte fattat hur man gör, så du får visa, för ett sån't fint kort vill jag också göra!

    SvaraRadera
  3. Jättegulligt kort. Och jag vet också att den heter Trappstegsvikning...
    har för mig att det finns en beskrivning i nya Magnoliatidningen på den, ska hem och titta efter efter jobbet...
    /Jenny

    SvaraRadera