måndag 25 april 2011

Studentkort

Hoppas ni har njutit lika mycket som mej i detta underbara vädret, tänk o få sommar redan i april. Nu vill man att det ska fortsätta, hoppas inte bakslagen blir för stora. Jag har varit inne och pysslat lite, studenten närmar ju sig med stormsteg och det är några stycken kort som ska göras. Här  har jag gjort 2 stafflikort i klassiska studentfärger.
Här fick jag användning för min nya stämpel som jag köpte begagnat, en härlig student-tjej. Stämplen blir väldigt blek när man stämplar så efter många försök på både akvarellpapper och cardstock fick det bli ett vanligt slätt cardstock. 
Jag har använt papper från Maja Design, de är så fina. Ballongerna fäste jag under det randiga pappret för jag ville ha med dem när kortet står upp. Datumet räcker att det syns när kortet ligger ner.
Ha en riktigt härlig dag hälsar
Angela

2 kommentarer:

  1. Vilka fina studentkort! Kul med ballongerna som sticker upp!

    SvaraRadera
  2. Fina kort. Studentkort har det inte blivit några för mig i år. Känner ingen som tar studenten :)

    SvaraRadera