tisdag 12 april 2011

Till en 50-årsuppvaktning

Här har det blivit ytterligare stafflikort, tack snälla Jenny för att du visade mig hur enkelt det var att göra dem.
Här har jag använt mina favoritpapper, gillar alla Maja Design papper "fika". Tur att det finns rätt många  o välja mellan.
Detta kort är till en 50-åring som gillar brunt och grönt, lite höstigt men undrebara färger tillsammans.Tagen som sitter i stoppad dekorerade jag med en liten hund, glömde ta foto på den och nu är kortet lämnat.

Här står kortet upp, jag klär inte hela bottenplattan utan bara den del som kortet lutar sig mot. Hittade roliga brad´s på Helsningborgsmässan, där det satt en liten ögla som man kunde trä bandet igenom.
Ha en härlig dag hälsar
Angela

1 kommentar:

  1. Varsegod, ja det är en kanonvikning som man kan variera på såå många olika sätt.

    Jättefint kort.

    ha det gott
    Kram Jenny

    SvaraRadera