söndag 17 april 2011

Påskmarknad på Lilla Böslida

Trist gammalt från förra året
Ibland blir bara inte saker av, såhär har det sett ut i vårt uterum hela vintern. Har plockat in lite och låtit lite vara kvar,  blomman är utom räddning så det var bara att kasta. Annars brukar de bli fina om man klipper ner och sätter in dem.
Men idag fick bordet sig en uppfräschning, nu ska jag bara köpa lite vårlökar + gå ut och plocka lite mossa så kommer det att se superfint ut. Idag har jag varit på Lilla Böslida och deras vårmarknad, den var mycket mindre än jag hade tänkt. Av Carina köpte jag denna fina krona, den får nog pryda våren och sommaren i uterummet sedan följa med in till hösten.


Hittade en fiffig sak som jag inte kunde låta bli att köpa. En liten stril som man sätter på en petflaska, det blir som en mini-vattenkanna. Perfekt till alla sticklingar, inte var den dyr heller.
Ha en härlig kväll hälsar
Angela

1 kommentar: